Autor |
Wiadomość |
K.malarz |
Wysłany: Pią 12:54, 04 Paź 2013 Temat postu: |
|
A co w tym forum złego ? Nie widzę sensu zlecania i poprawiania. Ten kto jest zainteresowany to znajdzie te forum |
|
|
Mariusz78 |
Wysłany: Czw 22:10, 26 Wrz 2013 Temat postu: bilard |
|
Proponuję Wam przyciagnąć na forum więcej rozmówców, bo coś niewiele się tu dzieje. Zerknijcie co oferują Wam profesjonaliści: http://devilart.pl/strony-internetowe/radom |
|
|
Mariusz78 |
Wysłany: Śro 21:52, 25 Wrz 2013 Temat postu: |
|
święta racja |
|
|
bilarder |
Wysłany: Pon 12:50, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
Opanowanie zasad to pikuś w porównaniu z opanowaniem techniki gry,
aczkolwiek zasady to podstawa. |
|
|
tomek80 |
Wysłany: Śro 22:19, 31 Lip 2013 Temat postu: |
|
Warto jest poznać zasady danej gry. Dopiero wtedy możemy rozpocząć jej naukę.
Gracze dzielą się na tych co znają zasady i myślą że potrafią grać i na tych, którzy grają. |
|
|
rmarduk |
Wysłany: Śro 9:41, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
Grunt to opanować podstawy |
|
|
Lulek |
Wysłany: Śro 17:22, 16 Lis 2005 Temat postu: Odmiana 9-bil |
|
1. Cel gry
Gra toczy się przy użyciu dziewięciu bil ponumerowanych od 1 do 9, oraz białej bili.
Celem gry jest zgodne z zasadami wbicie bili z numerem 9. Przy każdym uderzeniu kijem, pierwszą bilą, z którą styka się biała bila, musi być bila o najniższym numerze na stole, choć bile nie muszą być wbijane w kolejności.
2. Rozbicie
- Bile ustawia się w kształcie diamentu, z jedną bilą w wierzchołku i na spodzie diamentu, bilą o numerze 9 w środku i pozostałymi bilami ułożonymi w przypadkowej kolejności.
- Grę zaczyna się białą bilą położoną za poziomą linią.
3. Gra w toku
Gracz ma prawo kontynuować swoją kolejkę do czasu, aż nie uda mu się wbić bili zgodnie z zasadami. Gdy to nastąpi, nie ma faulu, ale rozpoczyna się kolejka następnego gracza.
Jeżeli w wyniku faulu zostaje wbita bila z numerem 9, wówczas jest ona odstawiana na miejsce.
4. Faule
- Złe uderzenie. Występuje, gdy pierwsza bila, z którą styka się biała bila, nie jest bilą o najniższym numerze na stole.
- Bez bandy. Kiedy żadna bila nie została wbita lub żadna nie uderzyła w bandę.
- Wbicie białej kuli.
Po faulu następny gracz dostaję białą bilę do ręki i może ją umieścić w dowolnym miejscu na stole (niekoniecznie za linią poziomą).
5. Warunki przegranej
Gracz przegrywa, jeżeli na trzy kolejno wykonane po sobie ruchy, wszystkie trzy są faulami. |
|
|